Matkat

ryhmämatka on turvallinen!

Ryhmämatkoillamme on aina vastuullinen matkanjärjestäjä ja noudatamme valmismatkalainsäädäntöä. Matkalla on mukana tehtäväänsä perehtyneet matkanjohtajat. Ulkomailla käytämme kokeneita paikallisoppaita ja luotettavia hotelleja.

SENIORIFOORUMIN MATKAT

Ilmoittautumiset retkille sähköpostilla: seniorifoorum.helsinki@sana.fi,

Puhelimella 0400 724 646 Anne Pircklén, ti ja to klo 15 – 18

Lisätietoja myös kevään 2024 esitteessä, jonka voit ladata tästä.

Ryhmämatkakuva Jerusalemista.

RETKET 2024

SENIORIFOORUMIN KEVÄTMATKA PRAHAAN 18.-22.4.2024
HINTA 1430 €

Kysy vapaita paikkoja!

Prahasta sanotaan aina, että se on ainutlaatuisen kaunis kaupunki ja sinne palataan yhä uudelleen. Kaupungin erikoisen tunnelman luovat monipuolinen kulttuuri, historia ja olut- ja viinituvat. Prahassa ei vain katsota nähtävyyksiä, vaan siellä eletään niiden keskellä. Vanhankaupungin tori on Prahan ehdoton keskipiste. Siellä Raatihuoneen kuuluisa 1400-luvun kellopeli herää tasatunnein elämään. Vierailemme myös Karlovy Varyn kuuluissa kylpyläkaupungissa. Tervetuloa mukaan keväiselle matkalle!

KEVÄINEN POHJOISKARJALA  PE-SU 17.- 19.5.
Ilmoittautuminen 10.4. mennessä.

Helsinki-Mikkeli-Uusi Valamo-Koli-Nurmes/Bomba-Lieksa-Joensuu-Kitee-Lemi -Helsinki

Tule mukaan virkistymään ja katsomaan kaunista Suomea parhaimmillaan. Mielenkiintoisia paikkoja ja hyvää seuraa.

Tarkempi ohjelma luettavissa esitteestämme.

Matkan hinta 630€ ( + 50 € 1 hh), sisältää matkat, ruokailut ja majoituksen.

ILMAJOEN MUSIIKKIJUHLAT
pe-la 7.-8.6.2024
Armi ooppera

Ilmoittautuminen 29.4. mennessä

Armi Ratian tarina on täynnä legendaarisia Marimekko-kaskuja, juhlia, menestyksen aallonharjaa ja vastapainona suurta epätoivoa, pettymyksiä, vihaa sekä taistelua rakkauden saamisesta ja antamisesta. Ilmajoen ooppera-areena Kyrönjoen varrella on täydellinen tausta luonnonlapsi Armin tarinan kehykseksi.

Hinta 420 € (sis. bussikuljetus, majoitus hotelli Lakeudessa, ruokailut ja lippu)

SANAN SUVIPÄIVÄT IKAALISISSA
la 15.6.2024

Ilmoittautuminen 1.5. mennessä

Kansan Raamattuseuran perinteikkäät kesäjuhlat Ikaalisissa. Katso ohjelma!

Lähtö klo 7.30 Kiasman edestä ja paluu n 21.30. Matkan hinta 60 €.

SAVONLINNAN OOPPERAJUHLAT  PE-LA 26.-27.7.
Nabucco, Giuseppe Verdi
Ilmoittautuminen 29.4. mennessä.

Perinteinen oopperamatkamme suuntautuu vuonna 2024 Savonlinnan Nabucco-oopperaan. Nabucco on väkevä kuvaus vallanhimosta ja menetetystä vapaudesta.

Hinta 480 € (sis. bussikuljetus majoitus Tanhuavaaran Urheiluopistolla, ruokailut ja lippu)

TAMPERE-TALO
la 31.8.2024 klo 13
Taru Sormusten Herrasta

Ilmoittautuminen 15.7. mennessä

Tampereen Teatteri ja Tampere-talo kutsuvat sinut elämäsi seikkailuun, kun J. R. R. Tolkienin rakastettu klassikko Taru Sormusten herrasta™ saa maailman kantaesityksensä Tampere-talon Ison salin näyttämöllä 23. elokuuta 2024. Ainutlaatuisessa suurtuotannossa yhdistyvät ikimuistoinen teatteritaide, Tuomas Kantelisen teosta varten säveltämä ja Tampere Filharmonian tulkitsema musiikki sekä Sorin Sirkuksen hämmästyttävä sirkustaide.

Hinta 210 € (sis. bussikuljetus, ruokailu ja lippu)