Vivamo

Lastenkylän uutuusnäytelmässä Pöllö yllättää!
Seurat, hartauksia, messu, Raamattukylän Rohkea Tuomas -näytelmä, gospel-muusikko Kristina Brask konsertoi!
Aikuisten riparijatkot aikuisille, jotka haluavat peilata elämää ja pitää hauskaa riparin tyyliin.
Kesän ohjelmistossa näytelmät Salomen valinta ja Rohkea Tuomas

Kurssit ja tapahtumat

Tietoa vivamosta

ravintola ja majoitus

Vivamon vastaanotto
Vastaanotossa palvelemme sinua varauksiin ja ohjelmakyselyihin liittyvissä yhteydenotoissa. Ota meihin yhteyttä ja varaa paikkasi tapahtumaan tai vaikka majoitus lomallesi. Puhelinajat ma-pe klo 9-11 ja klo 14-15.
Elina Vettenranta
Vivamon johtaja

Tervetuloa

Vivamon vastaanotto ja kirja- ja lahjatavarakauppa

Avoinna joka päivä 9-16

Ota yhteyttä vivamo@sana.fi

Puhelimeen vastaamme ma, to & pe klo 9-15 ja ti & ke klo 13-15

Vivamo 70 -vuotta

Kansan Raamattuseuran ensimmäinen toiminnanjohtaja Mauri Tiilikainen laskeutui kesällä 1952 alas Vivamon mäkeä, hänen kerrotaan tunteneen luissaan ja ytimissään legendaariset sanat: “Totisesti, tämä paikka on Jumalan valtakunnan tarkoitusperiä varten.” Vivamo on vihitty Kansan Raamattuseuran käyttöön vuonna 1954.

Anna oma lahjasi Vivamolle juhlavuoden kunniaksi.
Katso tarkemmat tiedot täältä.

Vivamon messut sunnuntaisin klo 11

12.5. Eija Kemppi liturgia ja saarna, Isa Tuhkalainen kanttori

19.5. Satu Salo saarna, Lea Kujanpää liturgia, Virpi Nyman kanttori

23.5. Kevätjuhlakirkko klo 10.30: Virpi Nyman liturgia ja saarna, Jussi Pyysalo kanttori

26.5. Hannu Nyman liturgia ja saarna, Pertti Haapalainen kanttori

19.5. Messun suora lähetys verkossa. Hyväksy evästeet, niin näet videosoittimen.