Kaupungit

jyväskylä

kuopio

Muut kaupungit

Toimimme myös muissa kaupungeissa. Niiden ajankohtaiset tiedot löydät klikkaamalla alla olevia linkkejä.

Vierailemme myös seurakunnissa ympäri maan. Tapahtumien tiedot löytyvät tapahtumakalenterista.

Joensuu: Nyyttikestit

Raamattuopetusta, elämäntarinoita, musiikkia, rukousta ja kiireetöntä kohtaamista. Iltojen tarjoilu perustuu osanottajien tuomiin yhteisiin eväisiin. Illat järjestävät Kansan Raamattuseura ja Luterilainen kirkko Joensuussa. Paikkana Joensuun seurakuntakeskus, Kirkkokatu 28.

La 20.4. klo 16 Miten Jumalaan voi uskoa?

Lääkintöneuvos Matti Ketonen (75) ja teologian tohtori Heikki Salomaa (70) pohtivat, mitä usko on merkinnyt elämän eri vaiheissa. Illan juontaa Outi Kärnä ja musiikista vastaa Mikko Juntunen.

Tue Joensuun toimintaa ja Nyyttikestit-iltoja

MobilePayllä
Lahjoitusnumero: 12317

Tilisiirtolahjoitukset
Saaja: Kansan Raamattuseuran säätiö
IBAN: FI73 2103 3800 0055 77
Viite: 94 108 510

Tilaa Nyyttikestien uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme, pysyt kartalla Joensuun toiminnasta.
Tilaa uutiskirje tästä

Lisätietoja Joensuun toiminnasta
Heikki Salomaa:
puh. 045 128 0090, salomaa.hs@gmail.com

Mikkeli

Rukouksen talo Lähemäen seurakuntatalolla on tarkoitettu sinulle, joka kaipaat rukousta tai haluat rukoilla yhdessä toisten kanssa. Ovet ovat avoinna maanantaisin klo 17.00-18.30. Rukouksen talossa rukoillaan yhdessä sinun puolestasi, sinun kanssasi ja antamiesi rukousaiheiden puolesta. Esirukoilijoina ovat Mikkelin ev.lut. seurakuntayhtymän vapaaehtoiset vastuunkantajat. Tervetuloa mukaan. Voit osallistua Rukouksen talon toimintaan oman aikataulusi mukaan.  Palvelutehtäviä löytyy esimerkiksi rukous-, musiikki-, tarjoiluryhmässä.

Kokoontumiset jatkuvat toukokuun loppuun asti.

Yhteystiedot:
Lähemäen seurakuntatalo, Paukkulantie 27

Tiedustelut Minna Ohlis 040 0143 294 tai Heljä Pulkkinen 040 7013 933.

Seinäjoki: Yhdessä sanoin ja sävelin

Illoissa opetetaan Raamattua ja käsitellään kristillistä uskoa ja aikaan liittyviä tapahtumia Raamatun näkökulmasta. Tarkoituksena on synnyttää ja vahvistaa luottamusta Raamatun ilmoittamaan Jumalaan, sekä rohkaista Raamatun ilmoittamilla toivon näköaloilla. Elämän voi rakentaa perustalle, jolta käsin on turvallista kohdata niin iloiset kuin vaikeilta tuntuvat asiat.

Iltojen yhteyshenkilönä ja juontajana toimii Raija Rustari. Opetuksesta vastaavat Olli Seppänen ja rovasti Ulla Saunaluoma Kansan Raamattuseurasta. Illat on suunnattu nuorille aikuisille ja heitä vanhemmille.

Illat Törnävän kirkossa, Ruukintie 157 klo 18.30:

18.4. Vaikka vuoret järkkyisivät, Ulla Saunaluoma
Yksi viesti voi muuttaa elämän yhdessä hetkessä. Turvallinen ja hallittavissa olevalta tuntunut elämä on poissa. Voiko pimeydessä löytää valoa? Onko Jumala kuuro näissä hetkissä niin kuin tuntuu?

16.5. Katso minä luon uutta, Ulla Saunaluoma

Tervetuloa!

LAPUA

Raamattuillat

Tervetuloa raamattuiltoihin parillisten viikkojen tiistaisin! Kokoonnumme seurakuntatalon alasalissa.

Alustajana Tapio Sippola.

Kevään aikana perehdytään Matteuksen evankeliumiin.

Perinteinen vapputapahtuma 30.4.

Lapuan seurakuntatalolla vapunaattona 30.4. sima- ja munkkimyynti klo 17. Lähetysseurat klo 18.00.

Järjestää KRS, ELY ja Lapuan tuomiokirkkoseurakunta.

Perinteinen vapputapahtuma 30.4.

Järjestää KRS, ELY ja Lapuan tuomiokirkkoseurakunta.

Lahti

Lahden Salpausselän seurakunnassa kokoontuu Seniorifoorum. Katso tiedot täältä.